کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس، پس از شکست سرخپوشان مقابل چادرملو و حذف از تورنمنت انتخاب سومین نماینده ایران در رقابتهای آسیایی، به انتقاد از شرایط اخیر تیم پرداخت.
شکست تلخ مقابل چادرملو
باقری در ابتدای صحبتهای خود به تیم چادرملو و کادرفنی این تیم تبریک گفت و اظهار کرد: «آنها جانانه فوتبال بازی کردند. متاسفانه ما بد بازی کردیم و بازی را باختیم، چیز دیگری نمیتوانم در مورد بازی بگویم.» وی تأکید کرد که تیم در این دیدار عملکرد ضعیفی داشته است.
انتقاد از مدیریت باشگاه
مربی پرسپولیس درباره انتقاد حدادی، مدیرعامل باشگاه، از بازیکنان این تیم گفت: «زمانی که تیم میبازد کل باشگاه باخته است و نمیشود همه چیز را گردن بازیکنان انداخت. متاسفانه در این یکی، دو سال پرسپولیس شرایط خوبی نداشت و تعویض مربی و بازیکن باعث شد این شرایط ایجاد شود.»
مذاکره با اسکوچیچ حاشیهساز شد
باقری در واکنش به مذاکره باشگاه با دراگان اسکوچیچ در شرایطی که تیم مربی داشت، تصریح کرد: «متاسفانه تیم مربی داشت و این حواشی به تیم ضربه زد. فقط در فوتبال ایران این اتفاقات رخ میدهد و همین حواشی هم به تیم ما ضربه زد.» این اظهارات نشاندهنده نارضایتی کادرفنی از تصمیمات مدیریتی باشگاه در میانه فصل است.
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است.
ارسال نظر