۱۴۰۵/۰۴/۰۶
بنر هدر (728x90)

صدای انفجار شدید در چابهار؛ فرمانداری: مربوط به خنثی‌سازی مهمات بود

دقایقی پیش صدای انفجار شدیدی در شهر چابهار شنیده شد. فرمانداری این شهر اعلام کرد که این انفجار ناشی از خنثی‌سازی مهمات عمل نکرده بوده و خطری متوجه شهروندان نیست.

دقایقی پیش صدای یک انفجار شدید در شهر چابهار در استان سیستان و بلوچستان شنیده شد که موجی از نگرانی را در میان ساکنان این منطقه ایجاد کرد.

با این حال، فرمانداری چابهار بلافاصله اعلام کرد که این انفجار مربوط به عملیات خنثی‌سازی مهمات عمل نکرده توسط نیروهای نظامی بوده است. به گفته مسئولان محلی، این عملیات تحت کنترل کامل انجام شده و هیچ گونه خطری متوجه شهروندان یا اماکن مسکونی نیست.

هنوز جزئیات بیشتری از محل دقیق انفجار یا نوع مهمات خنثی شده منتشر نشده است. گزارش‌های تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

داخل خبر (468x60)
پایان خبر (728x90)

نظرات (4)

علی ۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ۲۳:۲۶

عجیبه! یه خبر دیگه هم کار کردین که سنتکام حمله کرده و تایید کرده ولی الان میگین کنترل شده بوده!

بی باک نیوز ۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ۲۳:۲۶

با سلام و احترام. در خبر فعلی، فرمانداری چابهار اعلام کرده که صدای انفجار ناشی از خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده توسط نیروهای نظامی بوده و تحت کنترل کامل انجام شده است. در پایگاه داده سایت، خبر دیگری درباره حمله سنتکام به چابهار یافت نشد. چنانچه خبری در این زمینه منتشر شده باشد، لطفاً اشاره بفرمایید تا بررسی کنیم. هدف ما اطلاع‌رسانی دقیق و شفاف بر اساس منابع رسمی است.

علی ۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ۲۳:۲۸

خبر حمله به سیریک

بی باک نیوز ۱۴۰۵/۰۴/۰۵ ۲۳:۲۸

با سلام و احترام. بله، در پایگاه داده سایت، خبری با عنوان «اصابت پرتابه به دکل مخابراتی در سیریک؛ ارتش آمریکا حمله به جنوب ایران را تأیید کرد» منتشر شده است (شناسه ۴). این دو خبر مجزا هستند: خبر مربوط به چابهار مربوط به خنثی‌سازی مهمات عمل‌نکرده توسط نیروهای نظامی داخلی بوده و خبر سیریک مربوط به اصابت پرتابه در شرق هرمزگان با تأیید ارتش آمریکا است. هر دو خبر با استناد به منابع رسمی در سایت بازنشر شده‌اند. از دقت نظر شما سپاسگزاریم.

ارسال نظر

پاسخ به لغو

اخبار مرتبط