۱۴۰۵/۰۴/۰۶
بنر هدر (728x90)

مدیر بنادر شرق هرمزگان: وضعیت بندر سیریک عادی است و خسارتی وارد نشده

خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
خسارتی به بندر سیریک وارد نشده است
حمیدرضا محمد حسینی تختی، مدیر بنادر شرق هرمزگان اعلام کرد که وضعیت بندر سیریک کاملاً عادی است و هیچ خسارتی به تجهیزات، محوطه و اسکله‌های این بندر وارد نشده است.

حمیدرضا محمد حسینی تختی، مدیر بنادر شرق هرمزگان، با اعلام اینکه وضعیت بندر سیریک در شرق هرمزگان عادی است، گفت: هیچ خسارتی به بندر و تجهیرات و اسکله‌های آن وارد نشده است.

وی اظهار کرد: بندر سیریک روال طبیعی و عادی دارد و در ساعات اخیر خسارتی به تجهیرات و محوطه‌های آن وارد نشده است. این بندر به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهد و جای هیچ نگرانی برای فعالان دریایی و بازرگانی منطقه وجود ندارد.

داخل خبر (468x60)
پایان خبر (728x90)

نظرات (0)

هنوز نظری ثبت نشده است.

ارسال نظر

پاسخ به لغو

اخبار مرتبط