حمیدرضا محمد حسینی تختی، مدیر بنادر شرق هرمزگان، با اعلام اینکه وضعیت بندر سیریک در شرق هرمزگان عادی است، گفت: هیچ خسارتی به بندر و تجهیرات و اسکلههای آن وارد نشده است.
وی اظهار کرد: بندر سیریک روال طبیعی و عادی دارد و در ساعات اخیر خسارتی به تجهیرات و محوطههای آن وارد نشده است. این بندر به فعالیت عادی خود ادامه میدهد و جای هیچ نگرانی برای فعالان دریایی و بازرگانی منطقه وجود ندارد.
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است.
ارسال نظر