وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران از شناسایی و انهدام دو هسته تروریستی وابسته به موساد و دستگیری یک مزدور که قصد انتقال اطلاعات یکی از مراکز نظامی به خارج از کشور را داشت، در شش استان کشور خبر داد. به گزارش تابناک به نقل از فارس، در اطلاعیه وزارت اطلاعات آمده است که با مجاهدتهای خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) و با بهرهگیری از گزارشهای مردمی، این عملیات بزرگ اطلاعاتی به ثمر نشسته است.
هسته اول: تیم تروریستی در آذربایجانغربی و تهران
تیم عملیاتی چهار نفره وابسته به موساد در استان آذربایجانغربی که در حال ایجاد آمادگی برای انجام عملیات تروریستی در استانهای آذربایجانغربی و تهران بود، پیش از هر اقدامی شناسایی و متلاشی شد. این تیم که با دریافت پول از موساد در چند مرحله، درصدد انجام عملیات تروریستی علیه برخی مراکز حساس و اماکن دولتی و نیز ترور یک فرد در تهران بود، تحت کنترل اطلاعاتی ادارهکل اطلاعات استان آذربایجانغربی و سازمان اطلاعات استان تهران قرار گرفت. در عملیات دستگیری متهمین، با توجه به مقاومت مسلحانه عوامل مذکور، یک نفر از مزدوران به هلاکت رسید و سه نفر دیگر به نامهای «شاپور-ع»، «سیاوش-خ» و «محمد-ش» بازداشت شدند.
هسته دوم: شناسایی در کرمان و البرز
با رصدهای اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در ادارات کل اطلاعات استانهای کرمان و البرز، یک هسته عملیاتی دیگر از دشمن صهیونیست، در مرحله انجام شناسایی برای اقدام تروریستی علیه نیروهای نظامی کشور، شناسایی و اعضای آن دستگیر شدند. تاکنون سه نفر از اعضای این هسته تروریستی به نامهای «احسان-ن»، «امید-ش» و «مرتضی-ا» بازداشت شدهاند.
کشفیات قابل توجه
از مخفیگاه اعضای این هسته تروریستی مقادیر قابل توجهی سلاح و ابزارهای جاسوسی کشف شد که عبارتند از: سه دستگاه ریزپرنده همراه با خودروی مخصوص حمل و نقل، سه قبضه کلت کمری با صدا خفهکن، یک قبضه وینچستر، یک قبضه تفنگ دوربیندار، مقادیر زیادی مهمات و گلولههای ذیربط، چند دستگاه بیسیم برد بلند دستی و خودرویی، دستگاه گیرنده استارلینک، جلیقههای ضد گلوله و سایر تجهیزات.
نفوذی در مرزهای شمالی
در ادامه این عملیات، به دنبال رصدهای به عمل آمده توسط اداره کل اطلاعات استان قزوین، یک وطنفروش به نام «مسعود-ت» که قصد داشت اطلاعات طبقهبندی شده یکی از مراکز نظامی را از کشور خارج نماید، در یکی از مرزهای شمالی کشور شناسایی و بازداشت شد. این عنصر خائن با دسترسی به حافظههای بعضی مراکز نظامی، قصد انتقال اطلاعات به یک سرویس جاسوسی را داشت که با تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) از اقدام خائنانه او پیشگیری به عمل آمد.
نظرات (0)
هنوز نظری ثبت نشده است.
ارسال نظر